Wczytuję dane...

Kalejdoskop ucznia Liczenie klasa 2 szkoła podstawowa

Model:  30695107
średnia: 0.0  ocen: 0
Ten produkt nie ma jeszcze ocen
Produkt dostępny!
21 szt.
24,99 PLN

Tytuł wchodzący w skład serii publikacji dodatkowych Kalejdoskop ucznia, których celem jest ćwiczenie głównych umiejętności w kl. 1–3, takich jak: czytanie, pisanie i liczenie. Publikacje mają poszerzać i pogłębiać wiedzę oraz umiejętności uczniów. Mogą być wykorzystane do zadawania pracy domowej lub jako materiał dodatkowy (uzupełniający) do wykonywania przez uczniów ćwiczeń w trakcie zajęć w szkole.

• Uniwersalny, okołocyklowy zeszyt do matematyki o objętości 80 stron, zachęcający uczniów do doskonalenia umiejętności matematycznych zdobytych w czasie zajęć szkolnych.

• Zagadnienia ułożone zgodnie z kolejnością ich wprowadzania w metodzie pracy prof. Jadwigi Hanisz (i zadania nawiązujące do tej metody) i zgodnie z programem nauczania w klasie 2.

• KLASYFIKACJA
• Materiał abstrakcyjny, figury geometryczne, rytmy, tworzenie kart logicznych, ciągi.
• Zadania trudne.
• DZIAŁANIA NA LICZBACH
• Liczby do 30
• Dodawanie i odejmowanie z przekraczaniem progów
• Mnożenie i dzielenie, dobieranie działań do obrazków
• Cztery działania. Porównywanie sum, różnic i iloczynów. Wykorzystanie grafów do dodawania i odejmowania. Równania z okienkiem.
• Liczby do 100
• Dodawanie, odejmowanie i mnożenie
• Dodawanie i odejmowanie bez przekraczania progu
• Dodawanie i odejmowanie z przekroczeniem progu
• Tabliczka mnożenia i dzielenie
• Cztery działania
• Zadania trudne
• ZADANIA TEKSTOWE
• Zadania proste
• Zadania złożone
• Zadawanie pytań do zadań
• Układanie zadania tekstowego do rysunku lub działania
• Wybieranie poprawnego sposobu obliczania
• Zadania typu testowego
• Zadania trudne
FIGURY GEOMETRYCZNE
• Rozpoznawanie figur
• Boki i kąty (liczenie)
• Boki i kąty (mierzenie, rysowanie, obwody figur)
• Odcinki
• Symetrie i rozety
• Zadania trudne

JEDNOSTKI MIAR
• Obliczenia pieniężne (monety, banknoty, złote, grosze)
• Mierzenie czasu. Zegar. ( godziny, minuty, system 24-godzinny)
• Mierzenie czasu. Kalendarz (miesiące, tygodnie, dni, znaki rzymskie)
• Mierzenie pojemności. Litr
• Mierzenie temperatury
• Mierzenie długości (metr, centymetr)
• Mierzenie masy (kilogram, dekagram)
• Zadania trudne

ŁAMIGŁÓWKI MATEMATYCZNE
• Zadania z każdego działu są czytelnie oznaczone (tytuły działów znajdują się na górze każdej strony, co ułatwia pracę z zeszytem). Nauczyciel może dowolnie polecać uczniom do wykonania zadania z wybranych działów w zależności od omawianego tematu. W ramach działu zadania są ułożone według stopniowania trudności.
• Zgodnie z propozycją metody pracy prof. J. Hanisz zadania zostały zbudowane w taki sposób, aby uwzględniać:
• włączanie sytuacji problemowych stwarzających uczniom możliwość samodzielnego dochodzenia do wyniku obliczeń,
• pozwalanie dzieciom na tworzenie własnych pomysłów rozwiązań, stawianie pytań, objaśnianie, argumentowanie oraz uzasadnianie drogi swojego myślenia,• ćwiczenie sprawności rachunkowej,
• porządkowanie zdobytej wiedzy,
• powtarzanie z dziećmi poznanego materiału w różnych formach
• wprowadzanie na zajęciach stałych elementów utrwalających wiedzę oraz umiejętności praktyczne.
• Zamieszczone na końcu zeszytu wycinanki (elementy do samodzielnego wycinania przez dziecko) pozwalają na naukę przez działanie, a także podnoszą atrakcyjność publikacji.

Tytuł wchodzący w skład serii publikacji dodatkowych Kalejdoskop ucznia, których celem jest ćwiczenie głównych umiejętności w kl. 1–3, takich jak: czytanie, pisanie i liczenie. Publikacje mają poszerzać i pogłębiać wiedzę oraz umiejętności uczniów. Mogą być wykorzystane do zadawania pracy domowej lub jako materiał dodatkowy (uzupełniający) do wykonywania przez uczniów ćwiczeń w trakcie zajęć w szkole.

• Uniwersalny, okołocyklowy zeszyt do matematyki o objętości 80 stron, zachęcający uczniów do doskonalenia umiejętności matematycznych zdobytych w czasie zajęć szkolnych.

• Zagadnienia ułożone zgodnie z kolejnością ich wprowadzania w metodzie pracy prof. Jadwigi Hanisz (i zadania nawiązujące do tej metody) i zgodnie z programem nauczania w klasie 2.

• KLASYFIKACJA
• Materiał abstrakcyjny, figury geometryczne, rytmy, tworzenie kart logicznych, ciągi.
• Zadania trudne.
DZIAŁANIA NA LICZBACH

• Liczby do 30
• Dodawanie i odejmowanie z przekraczaniem progów
• Mnożenie i dzielenie, dobieranie działań do obrazków
• Cztery działania. Porównywanie sum, różnic i iloczynów. Wykorzystanie grafów do dodawania i odejmowania. Równania z okienkiem.
• Liczby do 100
• Dodawanie, odejmowanie i mnożenie
• Dodawanie i odejmowanie bez przekraczania progu
• Dodawanie i odejmowanie z przekroczeniem progu
• Tabliczka mnożenia i dzielenie
• Cztery działania
• Zadania trudne

ZADANIA TEKSTOWE • Zadania proste
• Zadania złożone
• Zadawanie pytań do zadań
• Układanie zadania tekstowego do rysunku lub działania
• Wybieranie poprawnego sposobu obliczania
• Zadania typu testowego
• Zadania trudne
FIGURY GEOMETRYCZNE

• Rozpoznawanie figur
• Boki i kąty (liczenie)
• Boki i kąty (mierzenie, rysowanie, obwody figur)
• Odcinki
• Symetrie i rozety
• Zadania trudne
JEDNOSTKI MIAR

• Obliczenia pieniężne (monety, banknoty, złote, grosze)
• Mierzenie czasu. Zegar. ( godziny, minuty, system 24-godzinny)
• Mierzenie czasu. Kalendarz (miesiące, tygodnie, dni, znaki rzymskie)
• Mierzenie pojemności. Litr
• Mierzenie temperatury
• Mierzenie długości (metr, centymetr)
• Mierzenie masy (kilogram, dekagram)
• Zadania trudne
• ŁAMIGŁÓWKI MATEMATYCZNE
• Zadania z każdego działu są czytelnie oznaczone (tytuły działów znajdują się na górze każdej strony, co ułatwia pracę z zeszytem). Nauczyciel może dowolnie polecać uczniom do wykonania zadania z wybranych działów w zależności od omawianego tematu. W ramach działu zadania są ułożone według stopniowania trudności.
• Zgodnie z propozycją metody pracy prof. J. Hanisz zadania zostały zbudowane w taki sposób, aby uwzględniać:
• włączanie sytuacji problemowych stwarzających uczniom możliwość samodzielnego dochodzenia do wyniku obliczeń,• pozwalanie dzieciom na tworzenie własnych pomysłów rozwiązań, stawianie pytań, objaśnianie, argumentowanie oraz uzasadnianie drogi swojego myślenia,
• ćwiczenie sprawności rachunkowej,
• porządkowanie zdobytej wiedzy,
• powtarzanie z dziećmi poznanego materiału w różnych formach• wprowadzanie na zajęciach stałych elementów utrwalających wiedzę oraz umiejętności praktyczne.
• Zamieszczone na końcu zeszytu wycinanki (elementy do samodzielnego wycinania przez dziecko) pozwalają na naukę przez działanie, a także podnoszą atrakcyjność publikacji.
Autor: Aniela Chankowska
Data premiery: 2021-06-07
Strony: 80
Rodzaj: Książki
Okładka: Miękka
Format: 275x205x5
Zalecany przedział wiekowy: +
Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 199 PLN

Darmowa dostawa
dla zamówień powyżej 199 PLN

Wsparcie klientów odpowiemy na wszelkie pytania

Wsparcie klientów
odpowiemy na wszelkie pytania

Gwarancja jakości Zaufało nam wielu klientów

Gwarancja jakości
Zaufało nam wielu klientów

Bezpieczne płatności online

Bezpieczne płatności
online