Efekt JOLT w sprzedaży. Jak najlepsi przezwyciężają niezdecydowanie klientów
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.mt biznes
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Jeśli wydaje ci się, że największym wyzwaniem w sprzedaży jest odmowa – masz rację !Wydaje ci się!
„Muszę to przemyśleć” – to najgorsze słowa, jakie można usłyszeć w sprzedaży. Niezdecydowanie kupującego przeciąga proces sprzedaży w nieskończoność.
Co stoi za niezdecydowaniem klientów? Obawa przed podjęciem złej decyzji.
W książce Efekt JOLT Matthew Dixon i Ted McKenna przedstawiają skuteczne strategie, które pozwalają zamienić intencje zakupowe klientów w konkretne działania.
Autorzy, opierając się na analizie ponad 2,5 miliona rozmów sprzedażowych z różnych branż:
·odkrywają, jak eliminować kluczową barierę w sprzedaży
·obalają mity funkcjonujące od lat w sprzedaży
·ujawniają zaskakującą prawdę, którą rozumieją skuteczni przedstawiciele handlowi: aby przekonać niezdecydowanych klientów do podpisania umowy, trzeba pomóc im przezwyciężyć strach przed porażką.
Dowiedz się, co znaczy akronim JOLT, i poznaj ten niezastąpiony przewodnik dla handlowców, właścicieli firm i każdego, kto sprzedaje, aby sprawniej i bez frustracji finalizować transakcje.
Matthew Dixon – autor przełomowej książki Sprzedawaj jak Challenger, która zmieniła podejście firm do budowania relacji z klientami. Jeden z najbardziej wpływowych ekspertów w świecie sprzedaży i obsługi klienta. Współzałożyciel DCM Insights, doradza globalnym liderom, a jego analizy publikują m.in. „Harvard Business Review”.
Ted McKenna – ekspert od sprzedaży i zachowań klientów, który łączy badania naukowe z praktyką. Współzałożyciel DCM Insights, współautor analiz dla „Harvard Business Review”. Pracował na kluczowych stanowiskach w Tethr, Russell Reynolds i CEB (obecnie Gartner). Specjalizuje się w wykorzystaniu AI i analizy danych konwersacyjnych do zrozumienia, jak naprawdę myślą i decydują klienci.
Autor: Matthew Dixon,Ted McKenna
Data premiery: 2025-06-06
Strony: 240
Rodzaj: Książki
Okładka: Miękka ze skrzydełkami
Format: 215x141x13
Zalecany przedział wiekowy: +