Wczytuję dane...

Jak stworzyć strategię marki z chatgpt i odnieść sukces w biznesie

Model:  30869433
średnia: 0.0  ocen: 0
Ten produkt nie ma jeszcze ocen
Produkt dostępny!
50 szt.
68,04 PLN

Masz wiedzę.
Teraz czas pokazać ją światu.

"Po przeczytaniu tej książki zrozumiesz, że silna marka to nie przypadek, tylko dobrze ułożony plan.
Wszystko staje się jasne: jak mówić, do kogo i po co. Do tego AI przestaje przerażać,
a zaczyna pomagać. Totalnie obowiązkowa pozycja dla każdego, kto chce działać świadomie
i osiągnąć fenomenalny sukces swojej marki".

Mery Piotrowska – prowadząca program Porządek musi być w Canal+

"To nie jest kolejna książka o „budowaniu marki”. To instrukcja krok po kroku, pełna struktur
i schematów opartych na doświadczeniu autorek. Idealna dla tych, którzy chcą zbudować,
naprawić lub ulepszyć swoją strategię. Wyjątkowo praktyczne zastosowanie AI w marketingu".

Erwin Gałan – strateg reklamowy, ekspert marketingu i social mediów

O Autorkach

Karina Misztal – strateg reklamowy, coach biznesowy z akredytacją ICF (International Coaching
Federation) i założycielka marki Spełniona. Od zera stworzyła dochodowy biznes online oparty na
wiedzy, marce i systemowym podejściu do produktywności. Pracuje z globalnymi markami, takimi jak
Netflix, Vogue, PepsiCo czy Revolut Business. Laureatka nagrody „Sukces w Szpilkach” i jedna z TOP
30 twórczyń biznesowych „Forbes Women”.

Gosia Siedlik – ekspertka AI w marketingu, specjalizuje się w wykorzystaniu ChatGPT i Canvy
w tworzeniu produktów cyfrowych. Prowadzi szkolenia, kursy online i warsztaty, wspierając rozwój
firm i marek osobistych. Współpracowała m.in. z RocketJobs, JustJoinIT i Dove. Była trenerką projektu
„Write Your Future” z Lancôme i prowadziła prelekcje na Mobile Trends AI Edition i Carpathian AI Summit.
Nie musisz być ekspertem od AI ani zatrudniać agencji, by zbudować silną markę. Wystarczy, że wiesz,
kim jesteś i co oferujesz, a także jak to przekazać.

Czy można zbudować spójną, silną i dochodową markę bez agencji, wieloletniego doświadczenia i dużego budżetu? Karina Misztal i Małgorzata Siedlik udowadniają, że tak. Ich nowa publikacja „Jak stworzyć strategię marki z ChatGPT” to pierwsza na polskim rynku książka, która łączy współczesne podejście do tworzenia marki osobistej i eksperckiej z praktycznym wykorzystaniem sztucznej inteligencji – bez marketingowego żargonu i bez zbędnej teorii.

W dynamicznie zmieniającym się świecie marketingu, gdzie 70% strategii marketingowych wykorzystuje obecnie sztuczną inteligencję, umiejętność formułowania precyzyjnych promptów staje się kluczowa. Wiele osób napotyka trudności w efektywnym wykorzystaniu AI ze względu na brak technicznego przygotowania. Ta książka jest odpowiedzią na te wyzwania, oferując praktyczne narzędzia i wskazówki, które pozwalają na skuteczne wykorzystanie ChatGPT w budowaniu marki.

Nie jest to jednak kolejny przewodnik o AI, ani kolejna książka o marce. To coś znacznie więcej – uporządkowana, interaktywna ścieżka, która prowadzi od pomysłu do rzeczywistej strategii, wspieranej przez narzędzia dostępne dla wszystkich. Każdy rozdział to zaplanowany etap transformacji – nie tylko biznesowej, ale także osobistej. To książka, która tłumaczy, jak zarabiać na wiedzy, jak tworzyć strategię bez zgadywania i jak współpracować z AI nie po to, by nas zastąpiła, ale by wzmocniła nasze pomysły. Autorki łączą w niej swoje doświadczenie (a także kobiecą intuicję) z technologiczną precyzją.

Ta książka uczy, jak tworzyć markę ekspercką, która opiera się na spójnych wartościach, mocnym
przekazie i precyzyjnym adresowaniu potrzeb idealnego klienta.
Zawarte w książce autorskie narzędzie z generatorem komend ChatGPT wspiera każdy etap pracy
nad marką – od jej tożsamości, aż po język komunikacji. To system stworzony po to, by przeprowadzić
Cię od pomysłu do spójnej strategii, która nie zostaje na papierze, tylko działa w realnym świecie.

Dla kogo jest ta książka?

    dla tych, którzy chcą wystartować z marką od zera – świadomie i nowocześnie,
    dla twórców, ekspertów i właścicieli firm, którzy chcą odświeżyć swój przekaz,
    dla każdego, kto chce zacząć korzystać z narzędzi AI.

Publikacja powstała z myślą o wsparciu kobiet w ich odwadze do budowania swojej niezależności i sukcesu. Jej adresatami są przede wszystkim przedsiębiorczynie, freelancereki, właścicielki małych firm, a także studentki. Publikacja k nie ogranicza się jedna w swoim przekazie tylko do kobiet – skorzystać z zawartej w niej wiedzy może każdy a wiele grup społecznych znajdzie tu cenne dla siebie informacje. Freelancerzy poszerzą swoją wiedzę na temat tego, jak zbudować markę osobistą i zdobywać lepszych klientów. Właściciele małych firm, znajdą tu informację jak przemyśleć swój przekaz i działania od nowa. Studenci kierunków biznesowych i kreatywnych zyskają przewagę dzięki praktycznym umiejętnościom pracy ze sztuczną inteligencją. Zespoły marketingowe nauczą się jak skutecznie wdrożyć AI do codziennej pracy. Natomiast edukatorzy i trenerzy zdobędą wiedzę jak pokazywać nowoczesne, etyczne i efektywne podejście do marki. Ta pozycja może stać się inspiracją do pracy własnej, a nawet punktem wyjścia do badań nad rolą AI w tworzeniu współczesnych marek. Książka pokazuje, jak zintegrować narzędzia AI w sposób efektywny, rozwija kompetencje strategiczne i uczy komunikacji opartej na wartościach i autentyczności.

Co wyróżnia tę książkę?

    Praktyczne narzędzia: Autorskie narzędzie z generatorem komend ChatGPT oraz w formie arkusza Google, które pozwala natychmiast przekuć pomysły w konkretne, trafne zapytania do AI.
    Ćwiczenia coachingowe i narzędzia strategiczne – w książce wykorzystano m.in. filozofię Ikigai, metodę Walta Disneya, WRAP, SPVEM czy technikę „redefinicji porażki” Tony’ego Robbinsa.
    Inspirujące przykłady z kultury i życia – od Netflixa i TEDów, przez J.K. Rowling, aż po model Złotego Kręgu Simona Sineka – wszystko po to, by pomóc czytelnikowi znaleźć własny głos i wyróżnić się w świecie, który premiuje autentyczność.
    Przystępny język i logika działania – zero pustych haseł. Każde ćwiczenie prowadzi do konkretnego efektu: lepszego komunikatu, strategii, decyzji.

Publikacja pokazuje, jak wykorzystać narzędzia AI (np. ChatGPT) do analizy, tworzenia komunikatów, person marketingowych, strategii treści czy komunikacji wartości. Zawarte w książce wskazówki pomagają zrozumieć, czym różni się dobre polecenie dla AI od słabego – i jak dzięki precyzji języka zyskać konkretne, realne rezultaty. Tu sztuczna inteligencja została wykorzystana w służbie marki.

To pierwsza na rynku książka, która uczy, jak tworzyć markę ekspercką bez agencji i specjalistów, jak pisać prompty, które mają sens i cel oraz jak krok po kroku budować strategię, która „nie zostaje na papierze”.


Autor: Karina Misztal,Małgorzata Siedlik
Data premiery: 2025-06-16
Strony: 256
Rodzaj: Książki
Okładka: Twarda
Format: 220x155x22
Zalecany przedział wiekowy: +
Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 199 PLN

Darmowa dostawa
dla zamówień powyżej 199 PLN

Wsparcie klientów odpowiemy na wszelkie pytania

Wsparcie klientów
odpowiemy na wszelkie pytania

Gwarancja jakości Zaufało nam wielu klientów

Gwarancja jakości
Zaufało nam wielu klientów

Bezpieczne płatności online

Bezpieczne płatności
online