Wczytuję dane...

100 lat Harvard Business Review. Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia

Model:  30803077
średnia: 0.0  ocen: 0
Ten produkt nie ma jeszcze ocen
Produkt dostępny!
21 szt.
61,33 PLN

Fundamentalne koncepcje dotyczące zarządzania zebrane w jednym tomie.

Harvard Business Review” to najważniejsza platforma prezentacji myśli i idei w zakresie biznesu. Aby uczcić stulecie istnienia pisma, przygotowaliśmy wybór najbardziej kluczowych artykułów. Ich autorzy, niekwestionowane autorytety oraz liderzy biznesu i zarządzania, na przestrzeni stulecia zabierają głos na prekursorskie tematy. Piszą m.in.

- Michael E. Porter o wpływie sił konkurencyjnych na strategię,

- Clayton M. Christensen o przełomowej innowacji,

- Tim Brown o myśleniu projektowym,

- Linda A. Hill o stawaniu się szefem,

- Daniel Goleman o inteligencji emocjonalnej,

- Erik Brynjolfsson i Andrew McAfee o sztucznej inteligencji,

- Robert Livingston o równości rasowej w pracy,

- Amy C. Edmondson i Mark Mortensen o bezpieczeństwie psychicznym w hybrydowym miejscu pracy,

- Robert B. Cialdini o nauce perswazji,

- W. Chan Kim i Renée Mauborgne o strategii błękitnego oceanu,

- Gary Hamel i C.K. Prahalad o zamyśle strategicznym,

- Peter F. Drucker o zarządzaniu sobą.

Bez względu na to, czy jesteś stałym czytelnikiem „Harvard Business Review”, czy spotykasz się z tym pismem po raz pierwszy, książka ta zapewni ci wszystko, czego potrzebujesz, by zrozumieć kluczowe koncepcje w dziedzinie biznesu i zarządzania.


Autor: Opracowanie zbiorowe
Data premiery: 2023-09-26
Strony: 512
Rodzaj: Książki
Okładka: Twarda
Format: 225x150x30
Zalecany przedział wiekowy: +
Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 199 PLN

Darmowa dostawa
dla zamówień powyżej 199 PLN

Wsparcie klientów odpowiemy na wszelkie pytania

Wsparcie klientów
odpowiemy na wszelkie pytania

Gwarancja jakości Zaufało nam wielu klientów

Gwarancja jakości
Zaufało nam wielu klientów

Bezpieczne płatności online

Bezpieczne płatności
online